Skip to content

Klant worden

Om klant te kunnen worden bij Alla Marca Food, is het van belang dat uw onderneming staat ingeschreven bij de Kamer van Koophandel.

Wij verkopen niet aan particulieren. Mocht u als particulier interesse hebben in onze producten, dan helpen wij u met plezier om winkels bij u in de buurt te vinden die onze producten aanbieden. Stuur ons een mail via het contactformulier om u verder te kunnen helpen.

Snel & eenvoudig bestellen

Om gebruik te kunnen maken van de online diensten van Alla Marca Food B.V. dien je eenmalig een account aan te maken. Ben je een nieuwe klant? Vul dan deze formulier in. Ben je al een bestaande klant? Neem dan contact op voor een account.
Als je verzoek geaccepteerd is ontvang je een bevestigingsmail waarin je je gebruikersnaam en wachtwoord kunt aanmaken.

  • U kunt uw bestelling 24/7 online aan ons doorgeven.
  • Waar en wanneer dat het beste voor u uitkomt.
  • U bent zo ook op de hoogte van de actuele aanbiedingen en nieuwe producten.

Leveringsvoorwaarden

In bepaalde gevallen kunnen wij gratis leveren, afhankelijk van de ordergrootte en locatie. Neem hiervoor contact met ons op contact.

U kunt uw bestelling zelf ophalen op bij de vestiging waar uw bestelling is geplaatst.

Bij vragen over de algemene leveringsvoorwaarden kunt u ons telefonisch bereiken op 020-6885748 of per e-mail: order@allamarcafood.nl.

U kunt ons telefonisch bereiken vanaf:
maandag t/m vrijdag 8.00 tot 16:00 uur
zaterdag van 8.00 tot 12.00 uur
zondag zijn we gesloten.

U kunt ons altijd bezoeken bij een van deze vestingen bij vragen of opmerkingen.

Bestellingen die u online of per e-mail in het weekend plaatst, worden maandag in behandeling genomen.

Retouren

Als u constateert dat de geleverde goederen beschadigd of onvolledig zijn. Noteer dit dan op uw vrachtbrief/CMR inclusief een handtekening van de chauffeur.

Als de goederen beschadigd zijn, vergeet dan niet om hier foto’s van te maken. Stuur deze foto's naar: order@allamarcafood.nl samen met een kopie van de vrachtbrief/cmr.

Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met u op om de klacht naar tevredenheid af te handelen.

Klachten moeten binnen drie werkdagen na ontvangst van de goederen aan ons worden gemeld. Als de klacht later wordt gemeld, is Alla Marca Food niet verplicht de klacht in behandeling te nemen.

Is uw bestelling geleverd op één of meerdere europallets?

Dan is het van belang dat u eenzelfde aantal lege europallets teruggeeft.

Noteer dit dan op de vrachtbrief/CMR, inclusief een handtekening van de chauffeur.

LET OP: Wanneer dit niet genoteerd is op de vrachtbrief/cmr, zijn wij genoodzaakt u € 8,50 per niet-geruilde Europallet door te berekenen.

Scroll To Top